Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2007 00:59 - На една магия
Автор: elame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1750 Коментари: 4 Гласове:
0



МОЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

стегни се, бе, човек!
ще ти изброя само няколко от причините да си
щастлива и в добро настроение, като избягвам
всякакви сравнение с по-низши форми на живот (моята
форма например):
красива си, здрава си и си обичана от приятели, които
те мислят за богиня (сериозна съм:  знам за поне
няколко души, които мислят и говорят за теб с
подобно възхищение);
имаш вътрешна потребност към съвършенство, която
те прави уникална;
от теб струи някаква магия: усмивката ти, кривия ти
бретон, кракът, който премяташ по безумен начин,
когато стоиш права и чакаш нещо, дългите ти
деликатни пръсти... май по-добре да спра, преди да си
ме обявила за лесбийка :-)))
носиш у себе си творческо вдъхновение (а според
заслужилия доктор психоаналитик Еламе това е и
причината за лошите настроения), което ти позволява
да изразяваш себе си по хиляди начини и да
чувстваш света около себе си много по-богат и
разнообразен и странен, отколкото той е достъпен за
простосмъртните;
напълно ирационално създание си: никoй не може да
предскаже реакциите ти и не може да те сложи в рамки
или да те изрази чрез сравнения, равенства, формули,
щрихи и т.н.:
имаш у себе си и още нещо, което ми е по-трудно
да дефинирам: някаква пророческа жилка, която носи
нещастие на теб (по-скоро неспокойствие и
нетърпение), но кара хората около Моя да се чувстват
по-спокойни за бъдещето. Дано разбираш какво имам
предвид.

Засега ще спра дотук, за да те оставя да помислиш
в/у всичко това. Искам пълен анализ на написаното от
мен и бърз ОТГОВОР

и да добавя още нещо, по-точно още няколко
неща:
С чий друг живот би заменила своя? Или: има ли
човек, на чието място би искала да бъдеш?
Помисли си от какво би се почувствала шастлива?
Безметежна любов? - ще ти омръзне много бързо,
убедена съм! И после ще ти е скучно и ще я убиеш
(любовта), щото няма да е предизвикателство, а
еднообразие за теб.
Слава и пари?Пфу! Ти не би си и помислила за това!
Какво още, а?

така! сега съм в 1 инет клуб и чакам да ми станат
снимките от Испания. Най-хубавото е, че мен ме няма
на нито 1 от 39-те пози! :-))))
т.е. нищо не ги загрозява :-)))

засега чао, ще ти звънна скоро пак.
И моля те, не ме изключвай от живота си. Пиши ми за
всичко: и за веселото, и за тъжното! Не искам да се
чувствам далече и забравена и всички да ми пишат
как я карат по старому и че, при нас нищо ново,
пиши при теб как е. Писна ми от тези любезни
писма. Макар че пак е по-добре от нищо, нали????


Целувки,
Еламе



Тагове:   магия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoberov - Само част от магията
06.06.2007 22:39
Вярно е, че имам вътрешната потребност за съвършенство. Но това само ми показва колко съм несъвършена.
Какво ако те обява за лезбийка. Нима това е лошо.
Аз обичам жените и не смятам, че съм лош.
Да, творческите пориви правят светът по-разнообразен, богат и странен.
Но и по-страшен. Опасен. Заплашителен. Жесток. Несправедлив.
Да, имам пророчески дарби. Те се дължат на чувствителността ми.
И какво от това. Не разбирам какво имаш предвид.
Бих заменил живота си с нечий друг.
С много други.
Да ти пиша за веселото и тъжното.
А за страшното и срамното ?

цитирай
2. elame - Пиши
09.06.2007 21:17
Когато й написах това, тя не ми отоговори така плашещо като отговора в коментара по-горе. Тя ми отговори така, както аз исках: мило, мъркащо от удоволствие, с цвърчащо гласче на птиче. Провокирах я да ми се обади!

Хм, да, би било интересно и предизвикващо да отговоря положително на реторичния въпрос за "А за страшното и срамното ?" Очаквам... Да се страхувам ли? Или да не се захващам?
цитирай
3. ivoberov - Знаех, че я предизвикваш да ти се ...
09.06.2007 23:26
Знаех, че я предизвикваш да ти се обади, която и да е тя. Аз пък отговорих така, както бих отговорил, ако бях не нейно място. Знаех и това, че тя няма да ти отговори като мен.
Захвани се. И се страхувай.
Има и сладостен страх.
Не го ли знаеше ?
цитирай
4. elame - Думи
10.06.2007 19:34
Това са само думи, няма да се захвана. Нямам сили за никакъв страх, бил той и сладостен. Не желая да се страхувам вече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 80646
Постинги: 25
Коментари: 147
Гласове: 183
Архив